Απρίλιος έφτασε ο μήνας της μεγάλης γιορτής της Ορθοδοξίας, του Πάσχα και το Σχολείο μας μοσχομύρισε μαστίχα, κάρδαμο, βούτυρο και γάλα και γέμισε με πολύχρωμα αυγουλάκια. Τα παιδιά των τάξεων με τη βοήθεια των δασκάλων τους έβαψαν αυγά, έφτιαξαν νηστίσιμα τσουρεκάκια και πασχαλινά κουλουράκια. Επίσης έφτιαξαν όμορφες πασχαλινές δημιουργίες και “κυνήγησαν” αυγά πολύχρωμα σε όλο το προαύλιο. Οι μαθητές, οι μαθήτριες, η Διευθύντρια, το εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό εύχονται σε όλους η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει σε όλους Υγεία, Αγάπη και πολλά χαμόγελα…










