Την Τρίτη 29 Απριλίου 2025, παγκόσμια ημέρα πραγματοποίησης μιας ευχής οι μαθητές της Γ και ΣΤ τάξης του Σχολείου σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου και την Διευθύντρια πραγματοποίησαν εκδήλωση στον χώρο του Τουριστικού Περιπτέρου του Δήμου Μονεμβασίας. Η εκδήλωσε ξεκίνησε με τραγούδια από τη χορωδία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Μονεμβασίας που είχαν ως βασικό άξονα “τα παιδιά τραγουδούν για τα παιδιά “. Στη συνέχεια τα παιδιά άφησαν στον ουρανό μπαλονοευχές. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με το bazzar μεταχειρισμένων βιβλίων και παιχνιδιών που διοργάνωσαν πάλι τα παιδιά. Σκοπός του bazzar ήταν με τα χρήματα που θα μαζευτούν να πραγματοποιηθεί η ευχή ενός παιδιού που πάσχει από μια νεοπλασματική ασθένεια, απειλή για την ζωή του. Όλη η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό τον μπλε φωτισμό του κτιρίου του Τουριστικού Περιπτέρου και με τη συνοδεία κεράσματα από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους και έβαλαν και το δικό τους λιθαράκι τόσο για την επιτυχία αυτής της εκδήλωσης, όσο και για την πραγματοποίηση του σκοπού.
Συγκεκριμένα θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Αντιδήμαρχο Μονεμβασίας κ. Σταύρο Χριστάκο για την παραχώρηση του χώρου, την κ. Νίκη Πετράκου για την βοήθεια της, τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την στήριξη του σε όλες τις δράσεις μας, καθώς και για τα κεράσματα που προσέφερε, το ανθοπωλείο Lovelia, για την προσφορά της μπαλονοσύνθεσης, τα παιδιά της χορωδίας και την δασκάλα τους κ. Τριάδα Παλαιοκώστα, αλλά και τους μουσικούς κ. Μπουρλώκα Θοδωρή και κ. Μπουρλωκα Χριστίνα για την μουσική επένδυση της βραδιάς, τον dj κ Γιώργο Λεκάκη που ανέλαβε την ψυχαγωγία μας. Φυσικά ευχαριστούμε όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους και ενίσχυσαν και οικονομικά τον σκοπό μας. Τέλος θα ευχαριστήσουμε τους θεμέλιους λίθους της εκδήλωσης, όλα τα παιδιά του σχολείου αλλά και αυτά των Γ και ΣΤ τάξεων, τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας και κυρίως την κ. Μπαμπάνη Πελαγία που ήταν η εμπνεύστρια αυτής της όμορφης βραδιάς…
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τις 29 Απριλίου 2026!!!!












