Μια Αγκαλιά Αγάπης: Το Σχολείο μας Εκπλήρωσε την Ευχή της 4χρονης Ελένης!
Με τεράστια επιτυχία και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η φιλανθρωπική δράση του σχολείου μας στις 29 Απριλίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ευχής του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Ολόκληρη η σχολική μας κοινότητα μαζί με την τοπική κοινωνία ,ενώθηκαμε για έναν ιερό σκοπό: να χαρίσουμε ελπίδα και χαμόγελα.
Η Μπλε Πορεία της Ελπίδας
Η δράση μας ξεκίνησε με μια συμβολική και δυναμική πορεία. Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς, φορώντας όλοι κάτι μπλε, περπατήσαμε μαζί από την πύλη του κάστρου μέχρι το τουριστικό περίπτερο. Στην κεφαλή της πορείας μας βρισκόταν η Φιλαρμονική του Δήμου, η οποία με τις μελωδίες της έδωσε έναν πανηγυρικό και αισιόδοξο τόνο στη διαδρομή.
Μουσική, Μπαλόνια και Φως
Στο τουριστικό περίπτερο, η χορωδία του σχολείου μας πλημμύρισε τον χώρο με τις υπέροχες φωνές των παιδιών. Αμέσως μετά, ο ουρανός γέμισε χρώμα καθώς πετάξαμε τις «μπαλονοευχές» μας, στέλνοντας μηνύματα δύναμης σε όλα τα παιδιά που δοκιμάζονται. Η εκδήλωση κορυφώθηκε με τη θεαματική μπλε φωταγώγηση του κτιρίου, τιμώντας τον οργανισμό Make-A-Wish.
Το Παζάρι της Προσφοράς
Παράλληλα, οι μαθητές μας διοργάνωσαν με μεγάλο μεράκι ένα φιλανθρωπικό παζάρι (bazaar) με μεταχειρισμένα βιβλία και παιχνίδια. Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν συγκινητική, αποδεικνύοντας τη δύναμη της αλληλεγγύης.
Το Θαύμα Έγινε: Η Ελένη Πάει στη Disneyland!
Χάρη στη δική σας στήριξη και τη θερμή συμμετοχή όλων, συγκεντρώθηκε το εντυπωσιακό ποσό των 1.550 ευρώ!
Τα χρήματα αυτά διατέθηκαν εξ ολοκλήρου για την εκπλήρωση μιας πολύμορφης ευχής. Μαζί καταφέραμε να κάνουμε πραγματικότητα το μεγάλο όνειρο της 4χρονης Ελένης, η οποία θα ταξιδέψει στον μαγικό κόσμο της Disneyland!
Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» σε όλους όσους συνέβαλαν σε αυτή την αξέχαστη ημέρα. Αποδείξαμε ότι όταν είμαστε ενωμένοι, μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο, μια ευχή τη φορά!











