Τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025 τιμήσαμε την επέτειο του Πολυτεχνείου με μια ξεχωριστή σχολική γιορτή, γεμάτη μηνύματα ελευθερίας και δημοκρατίας. Οι μαθητές και οι μαθήτριές της Δ’ τάξης παρουσίασαν μια μικρή θεατρική παράσταση και τραγούδια με την επιμέλεια των δασκάλων τους, κας Κατερίνας Δόλλα και κας Κωνσταντίνας Σταθάκη καθώς και της μουσικούς μας, κας Τριάδας Παλαιοκωστα.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές/τριες που συμμετείχαν και έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό!






