You are currently viewing #STOP BULLYING

#STOP BULLYING

Η εβδομάδα που μας πέρασε (4/03 έως 8/03) ήταν εβδομάδα αφιερωμένη στον σχολικό εκφοβισμό, ένα φαινόμενο που τα τελευταία χρόνια όλο και εισχωρεί στα ελληνικά σχολεία. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου μας όλη την εβδομάδα μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους μίλησαν και συζήτησαν μεταξύ τους για καταστάσεις και συναισθήματα που προκαλλούν τα φαινόμενα εκφοβισμού στους μαθητές. 

Την Παρασκευή 8 Μαρτίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες των μεγαλύτερων τάξεων, Δ’, Ε’ και ΣΤ΄ ενημερώθηκαν από την εκπρόσωπο της Αστυνομικής Διεύθυνσης Λακωνίας και Υπεύθυνη για θέματα Οικογενειακής Βίας,  Αστυνόμο Α΄κ. ΜΑρούλη Αριστέα, για το θέμα του Σχολικού Εκφοβισμού και του Διαδικτυακού Bullying. Η όμορφη αυτή ομιλία ολοκληρώθηκε με ερωτήσεις και απορίες που έθεσαν τα παιδιά στην κ. Μαρούλη .

Σαν Σχολείο δεσμευόμαστε και για άλλες τέτοιες παρόμοιες δράσεις, που σκοπό θα έχουν την ενημέρωση των παιδιών και των εκπαιδευτικών.

Αφήστε μια απάντηση